Artykuł sponsorowany

Na czym polega termolifting?

Na czym polega termolifting?

Termolifting, znany też jako lifting termiczny, to metoda stosowana w celu odmładzania skóry. Jej wykorzystanie może pozwolić na wygładzenie zmarszczek, ujędrnienie skóry i przywrócenie jej młodzieńczego wyglądu. Wiele osób zwraca również uwagę, że tego rodzaju zabieg nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji ani użycia skalpela. Co warto wiedzieć na jego temat? Kiedy można się na niego zdecydować?

 

Jak przebiega termolifting?

Zabieg termoliftingu polega na podgrzewaniu tkanki skórnej do temperatury około 60–70 stopni Celsjusza. To pozwala na stymulowanie produkcji kolagenu i elastyny – białek odpowiedzialnych za jędrność i elastyczność skóry. Podgrzewanie skóry odbywa się za pomocą urządzeń emitujących fale radiowe, które oddziałują na jej głębsze warstwy. Przed rozpoczęciem zabiegu, kosmetolog powinien ocenić stan skóry pacjenta. Następnie, na twarz nakłada się żel przewodzący ciepło, a później — urządzenie emitujące fale radiowe przesuwa się po powierzchni skóry. Czas trwania zabiegu zależy od obszaru, na którym jest przeprowadzany oraz potrzeb pacjenta, jednak zazwyczaj wynosi około 30–60 minut. Na termolifting możesz umówić się m.in. do salonu Beauty Tower

 

W jakim celu zazwyczaj wykonuje się termolifting?

Głównym celem wykonania zabiegu termoliftingu jest poprawa wyglądu i kondycji skóry. Zabieg ten może być stosowany, aby zredukować zmarszczki, zwiotczenia skóry czy też zlikwidować cellulit. Ponadto opisywana metoda może być stosowana jako sposób na lifting owalu twarzy oraz poprawę konturów ciała. Zaleca się ją nierzadko osobom zauważającym pierwsze oznaki starzenia się skóry oraz chcącym w sposób nieinwazyjny poprawić jej wygląd. Opisywane rozwiązanie może być również alternatywą dla inwazyjnych zabiegów chirurgicznych, których część osób nie może przeprowadzić ze względu na różne przeciwwskazania. O termoliftingu w Krakowie więcej mogą powiedzieć osoby z wcześniej wspomnianego salonu.

 

Trzeba jednak pamiętać, że termolifting nie jest zabiegiem odpowiednim dla każdego. Istnieją pewne przeciwwskazania, które musisz uwzględnić przed podjęciem decyzji o przeprowadzeniu zabiegu. Zaliczają się do nich między innymi ciąża, choroby autoimmunologiczne, nowotwory, choroby serca czy też wszczepione metalowe elementy w obszarze zabiegu. Przed wykonaniem termoliftingu należy skonsultować się z lekarzem lub kosmetologiem mogącym ocenić sytuację pacjenta i pomóc podjąć właściwą decyzję.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.