Personalizowana odzież gastronomiczna - jak działa na gości lokalu?
Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że to właśnie pracownicy są głównym filarem i zarazem wizytówką każdej firmy. Wrażenie, jakie zrobią oni na kliencie ma niebagatelne znaczenie dla odbioru całego przedsiębiorstwa, dlatego też warto zadbać o to, by ich strój był adekwatny do powierzonych im zadań. Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym nie tylko zadbać o prezencję pracownika, ale też wypromować markę, jest personalizacja odzieży roboczej.
Jak odzież robocza z nadrukiem odbierana jest przez klientów?
Odzież robocza z nadrukiem logotypu danej marki to popularne rozwiązanie stosowane przez wiele – zarówno mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw, działających w rozmaitych gałęziach gospodarki i przemysłu. Wyposażenie sprzedawców, pracowników stacji paliw, pracowników zakładów kosmetycznych i fryzjerskich, robotników drogowych, dostawców, magazynierów, a także kucharzy i kelnerów w personalizowane i zunifikowane stroje z nadrukowanym logo firmy, stanowi istotny element budowania jej wizerunku.
Przeczytaj również: Wszystko, co musisz wiedzieć o odzieży reklamowej
Jak wyjaśnia właściciel Agencji Reklamowej Studio Siedem z Krakowa, to, jak prezentuje się personel restauracji, baru szybkiej obsługi, food trucka czy kawiarni, w dużej mierze wpływa na postrzeganie całej firmy. Schludny i adekwatny do powierzonych zadań strój to bez wątpienia także wyraz szacunku do klienta. Ujednolicona odzież robocza z nadrukiem logotypu marki znacząco ułatwia identyfikację pracownika, przez co cała firma wzbudza zaufanie.
Przeczytaj również: Inwestowanie w odzież promocyjną: przewodnik dla firm i marek
Na których elementach odzieży gastronomicznej można umieścić nadruk?
Przestrzeń na odzieży jest idealnym miejscem na umieszczenie logotypu firmy, chwytliwego hasła reklamowego czy adresu strony internetowej przedsiębiorstwa. Warto pamiętać o tym, by na reklamową odzież gastronomiczną wybrać ubrania dopasowane do potrzeb pracownika, a jednocześnie takie, które będą dostosowane do warunków atmosferycznych. Nadruk logo można umieścić z powodzeniem zarówno na czapce kucharskiej, fartuchu czy tunice kucharza, jak i na fartuchu barowym kelnera. Ale nie tylko! Logo czy hasło reklamowe może znaleźć się ponadto także na kurtce, kamizelce, T-shircie, bluzie, koszuli czy nawet na spodniach załogi kelnerskiej, kucharzy i pomocników. Logotyp marki można umieścić ponadto także na rozmaitych akcesoriach gastronomicznych, jak choćby ściereczki, serwetki czy obrusy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana