Artykuł sponsorowany

Personalizowana odzież gastronomiczna - jak działa na gości lokalu?

Personalizowana odzież gastronomiczna - jak działa na gości lokalu?

Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że to właśnie pracownicy są głównym filarem i zarazem wizytówką każdej firmy. Wrażenie, jakie zrobią oni na kliencie ma niebagatelne znaczenie dla odbioru całego przedsiębiorstwa, dlatego też warto zadbać o to, by ich strój był adekwatny do powierzonych im zadań. Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym nie tylko zadbać o prezencję pracownika, ale też wypromować markę, jest personalizacja odzieży roboczej.

Jak odzież robocza z nadrukiem odbierana jest przez klientów?

Odzież robocza z nadrukiem logotypu danej marki to popularne rozwiązanie stosowane przez wiele – zarówno mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw, działających w rozmaitych gałęziach gospodarki i przemysłu. Wyposażenie sprzedawców, pracowników stacji paliw, pracowników zakładów kosmetycznych i fryzjerskich, robotników drogowych, dostawców, magazynierów, a także kucharzy i kelnerów w personalizowane i zunifikowane stroje z nadrukowanym logo firmy, stanowi istotny element budowania jej wizerunku.

Jak wyjaśnia właściciel Agencji Reklamowej Studio Siedem z Krakowa, to, jak prezentuje się personel restauracji, baru szybkiej obsługi, food trucka czy kawiarni, w dużej mierze wpływa na postrzeganie całej firmy. Schludny i adekwatny do powierzonych zadań strój to bez wątpienia także wyraz szacunku do klienta. Ujednolicona odzież robocza z nadrukiem logotypu marki znacząco ułatwia identyfikację pracownika, przez co cała firma wzbudza zaufanie.

Na których elementach odzieży gastronomicznej można umieścić nadruk?

Przestrzeń na odzieży jest idealnym miejscem na umieszczenie logotypu firmy, chwytliwego hasła reklamowego czy adresu strony internetowej przedsiębiorstwa. Warto pamiętać o tym, by na reklamową odzież gastronomiczną wybrać ubrania dopasowane do potrzeb pracownika, a jednocześnie takie, które będą dostosowane do warunków atmosferycznych. Nadruk logo można umieścić z powodzeniem zarówno na czapce kucharskiej, fartuchu czy tunice kucharza, jak i na fartuchu barowym kelnera. Ale nie tylko! Logo czy hasło reklamowe może znaleźć się ponadto także na kurtce, kamizelce, T-shircie, bluzie, koszuli czy nawet na spodniach załogi kelnerskiej, kucharzy i pomocników. Logotyp marki można umieścić ponadto także na rozmaitych akcesoriach gastronomicznych, jak choćby ściereczki, serwetki czy obrusy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.