Personalizowana odzież gastronomiczna - jak działa na gości lokalu?

Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że to właśnie pracownicy są głównym filarem i zarazem wizytówką każdej firmy. Wrażenie, jakie zrobią oni na kliencie ma niebagatelne znaczenie dla odbioru całego przedsiębiorstwa, dlatego też warto zadbać o to, by ich strój był adekwatny do powierzonych im zadań. Dobrym rozwiązaniem, pozwalającym nie tylko zadbać o prezencję pracownika, ale też wypromować markę, jest personalizacja odzieży roboczej.
Jak odzież robocza z nadrukiem odbierana jest przez klientów?
Odzież robocza z nadrukiem logotypu danej marki to popularne rozwiązanie stosowane przez wiele – zarówno mniejszych, jak i większych przedsiębiorstw, działających w rozmaitych gałęziach gospodarki i przemysłu. Wyposażenie sprzedawców, pracowników stacji paliw, pracowników zakładów kosmetycznych i fryzjerskich, robotników drogowych, dostawców, magazynierów, a także kucharzy i kelnerów w personalizowane i zunifikowane stroje z nadrukowanym logo firmy, stanowi istotny element budowania jej wizerunku.
Jak wyjaśnia właściciel Agencji Reklamowej Studio Siedem z Krakowa, to, jak prezentuje się personel restauracji, baru szybkiej obsługi, food trucka czy kawiarni, w dużej mierze wpływa na postrzeganie całej firmy. Schludny i adekwatny do powierzonych zadań strój to bez wątpienia także wyraz szacunku do klienta. Ujednolicona odzież robocza z nadrukiem logotypu marki znacząco ułatwia identyfikację pracownika, przez co cała firma wzbudza zaufanie.
Na których elementach odzieży gastronomicznej można umieścić nadruk?
Przestrzeń na odzieży jest idealnym miejscem na umieszczenie logotypu firmy, chwytliwego hasła reklamowego czy adresu strony internetowej przedsiębiorstwa. Warto pamiętać o tym, by na odzież reklamową wybrać ubrania dopasowane do potrzeb pracownika, a jednocześnie takie, które będą dostosowane do warunków atmosferycznych. Nadruk logo można umieścić z powodzeniem zarówno na czapce kucharskiej, fartuchu czy tunice kucharza, jak i na fartuchu barowym kelnera. Ale nie tylko! Logo czy hasło reklamowe może znaleźć się ponadto także na kurtce, kamizelce, T-shircie, bluzie, koszuli czy nawet na spodniach załogi kelnerskiej, kucharzy i pomocników. Logotyp marki można umieścić ponadto także na rozmaitych akcesoriach gastronomicznych, jak choćby ściereczki, serwetki czy obrusy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Imperio Moda Barbara Janczyńska
Odzież, konfekcja - detal woj. dolnośląskie59-300 Lubin, Józefa Piłsudskiego 10
-
U Ewy Usługi Krawieckie Ewa Matuszek
Krawiectwo - usługi woj. śląskie41-408 Mysłowice, Murckowska 86 A
-
Wybrzeże Zakłady Odzieżowe Spółdzielnia Inwalidów
Odzież, konfekcja - produkcja, hurt woj. pomorskie81-545 Gdynia, Spółdzielcza 1